suka suki ssedap telinga mendengar

Tuesday, June 29, 2010

bisnes online

salam..

saya baru wat blog niyh.. Tujuannya utk mempromosikan segala hasil keluaran saya. saya hanya membuatnya secara kecil-kecilan tapi berhasrat untuk meluaskannya untuk menambahkan sumber pendapatan.

setakat nie saya menyediakan perkhidmatan catering untuk majlis kecil-kecilan spt kenduri kesyukuran, jamuan hari jadi, dan sebagainya,.. ada daripada pelbagai pihak telah menempahnya contohnya pihak sekolah, bank, rakan-rakan dan jabatan-jabatan lain. nanti saya akan detailkan lagi mengenai catering ini.

malah, saya juga ada membuat kotak cenderahati gula-gula untuk kenduri kahwin.

hari raya dah nak dekat, so, saya juga menjual simpul kasih.

setakat 2 dulu la, hasil saya yang ingin dipromosikan . post yang seterusnya, saya akan terangkan dengan lebih detail k....

No comments:

Post a Comment